גדעון סער אני מוכן / גדעון סער עליו אתם בונים דעות הארץ : אני שומע מה אומר ליברמן על בנט ומה אומר לפיד על בנט.

גדעון סער אני מוכן / ×'×"עון סער עליו אתם ×'ונים ×"עות ×"ארץ : אני שומע מה אומר ליברמן על בנט ומה אומר לפיד על בנט.. הבעיה היא לא מה אני מוכן או לא מוכן. גדעון סער יתמוך בחוק שיפיל את נתניהו. אני מוכן. בהמשך ביקש ממרכז הליכוד להקדים את הפריימריז. גדעון, הרבה זמן מחכים לרגע הזה, יצאת גבר הגב לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו:

גדעון, הרבה זמן מחכים לרגע הזה, יצאת גבר הגב הבנתי שאם אתן יד לזה, תוך 30 שנה השבת תיראה בדיוק כמו יום חול. אני מוכן חכ סער רמז בציוץ בטוויטר כי אם נתניהו יחליט לערוך פריימריז בזק לראשות הליכוד הוא יתמודד מולו. חכ גדעון סער יתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד? עם ערב, כבר היה ברור שהרעיון גווע.

מ×
מ×"×'ם ראשון נתני×"ו ניצח ×'×"פרש ענק ×'אזזנט from buzznet.co.il
פחות משבוע לקראת ההמלצות אצל הנשיא, התייצב גדעון סער לצד נפתלי בנט בציוץ ללפיד: עוד הוסיף סער בהקשר להתמודדות הממשלה עם משבר הקורונה כי הוא לא מסכים איתה והדגיש כי במקום בו הציבור לא רואה משהו הגיוני קשה לו. מטעמו של סער סירבו להגיב לעיתון. איך התחלתי לשמור שבת ומדוע אני נפגש עם רבנים. אבל דבר אחד אני רוצה לומר שוב. לקראת בחירות מועד ב', בעוד מדברים על פריימריז בזק בליכוד, סער מצייץ בטוויטר שתי מילים שעוררו סערה: בהמשך להודעת הליכוד על כך שנתניהו שוקל פריימריז על ראשות המפלגה, צייץ חכ גדעון סער שתי מילים: לקיים דיון בממשלה שקיימת חודש זה לגיטימי, על הישיבה עם רעמ וחושף כי הוא מקדם הצעת חוק.

לא, גדעון סער לא נעלב מהחיקוי בארץ נהדרת.

הבנתי שאם אתן יד לזה, תוך 30 שנה השבת תיראה בדיוק כמו יום חול. השר כץ הכריז שיתמוך בנתניהו. אבל חודש לפני הבחירות שבהן הוא רץ לראשונה לראשות הממשלה, סער מרשה לעצמו. השר לשעבר, שעסוק בימים אלה בחריש עמוק בליכוד, מדבר על פסק הזמן שלקח (הטעין אותי באנרגיות חדשות), על נתניהו (היה צריך יותר לשתף) ועל. צו השעה הוא אחדות, זה לא מה שהצדדים פיללו אליו. לא, גדעון סער לא נעלב מהחיקוי בארץ נהדרת. היועמש הורה לבצע בדיקה של המכתב שהופץ נגד גדעון סער. אני ממש אוהב שהיא איתי. חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, צייץ את המילים אני מוכן אך לא הסביר אם בכוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז. לאחר הודעת המפלגה כי ראש הממשלה שוקל קיום פריימריז בזק בשבועות הקרובים, צייץ סער אני מוכן, ולא פירט. בהמשך להודעת הליכוד על כך שנתניהו שוקל פריימריז על ראשות המפלגה, צייץ חכ גדעון סער שתי מילים: — גדעון סער (@gidonsaar) october 3, 2019 מטרת הפריימריז היא ניפוץ אשליית המרד בליכוד שלו מייחלות מפלגות אחרות, דבר שמעכב אותן מלהצטרף לממשלת אחדות. עוד הוסיף סער בהקשר להתמודדות הממשלה עם משבר הקורונה כי הוא לא מסכים איתה והדגיש כי במקום בו הציבור לא רואה משהו הגיוני קשה לו.

לא, גדעון סער לא נעלב מהחיקוי בארץ נהדרת. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: חצי שנה לאחר שהכריז על החזרה: אני שמחה שלפיד הבין שהרוטציה מהווה מכשול לאחדות. אז אמר גדעון סער, אני מוכן כי האיש מחובר למציאות, הילד שאמר , המלך עירום.

×'×
×'×"עון סער מצ×"יר כוונות אם נתני×"ו ירכי×' ממשל×" אלך לאופוזיצי×" ×—×"שות מערי×' from images.maariv.co.il
השר לשעבר, שעסוק בימים אלה בחריש עמוק בליכוד, מדבר על פסק הזמן שלקח (הטעין אותי באנרגיות חדשות), על נתניהו (היה צריך יותר לשתף) ועל. לפיד קרא למפלגות גוש השינוי. אני מוכן חכ סער רמז בציוץ בטוויטר כי אם נתניהו יחליט לערוך פריימריז בזק לראשות הליכוד הוא יתמודד מולו. היועמש הורה לבצע בדיקה של המכתב שהופץ נגד גדעון סער. מטעמו של סער סירבו להגיב לעיתון. אבל עוד לא שמעתי את גדעון סער מכריז שהוא יתמודד, שמעתי שהוא אמר שהוא מוכן וערוך, אני לא יודע אם הוא יתמודד בסוף. לאחר הודעת המפלגה כי ראש הממשלה שוקל קיום פריימריז בזק בשבועות הקרובים, צייץ סער אני מוכן, ולא פירט. איך התחלתי לשמור שבת ומדוע אני נפגש עם רבנים.

בתגובה לדברים, מסר חכ בן גביר:

גדעון סער קיבל הצעה שלא יוכל לסרב לה (וידאו). איכות השלטון דורשת חקירה פלילית. מטעמו של סער סירבו להגיב לעיתון. אני מסב את תשומת הלב לעובדה שאף אחד לא אמר 'לא אשב עם גדעון סער', כשעל אחרים כן אומרים. אבל דבר אחד אני רוצה לומר שוב. אני מוכן. בהמשך ביקש ממרכז הליכוד להקדים את הפריימריז. עם זאת, כרגע הכל פתוח. המהלך נועד לחזק את מעמדו של נתניהו בתוך הליכוד, אך חבר הכנסת גדעון סער הפתיע כשרמז על האפשרות כי יתמודד מול נתניהו: גדעון סער יתמוך בחוק שיפיל את נתניהו. אני מוכן להיות במקום שיש בו אחריות, אם אני מרגיש שאני משפיע. מבלי להתייחס לשיחות פרטיות, אכן אני מוכן לוותר על הרבה כדי לחסום ממשלת שמאל. על פי אנשי בן גביר, סער טרם השיב לפנייה. הוא אפילו מאמץ בקריצה את הדימוי הרובוטי שהודבק לו.

באוקטובר 2019, לאחר פרסום כי הליכוד מעוניין לקיים פריימריז בזק, כתב גדעון סער בטוויטר: הבנתי שאם אתן יד לזה, תוך 30 שנה השבת תיראה בדיוק כמו יום חול. לפי הודעת הליכוד, נתניהו בוחן את המהלך כדי לנפץ את אשליית 'המרד בליכוד' שלו מייחלות מפלגות אחרות. לקיים דיון בממשלה שקיימת חודש זה לגיטימי, על הישיבה עם רעמ וחושף כי הוא מקדם הצעת חוק. אבל חודש לפני הבחירות שבהן הוא רץ לראשונה לראשות הממשלה, סער מרשה לעצמו.

סער ותר על ×
סער ותר על ×"א×'ו לפי×" מוכן לוותר קו×"ם תמליצו עליי from images1.ynet.co.il
גדעון סער נואם | צילום: גדעון סער יתמוך בחוק שיפיל את נתניהו. בתגובה לדברים, מסר חכ בן גביר: לא, גדעון סער לא נעלב מהחיקוי בארץ נהדרת. אבל חודש לפני הבחירות שבהן הוא רץ לראשונה לראשות הממשלה, סער מרשה לעצמו. השר לשעבר, שעסוק בימים אלה בחריש עמוק בליכוד, מדבר על פסק הזמן שלקח (הטעין אותי באנרגיות חדשות), על נתניהו (היה צריך יותר לשתף) ועל. לקראת הבחירות נרשמה סולחה רגעית, כשהשניים אפילו לחצו ידיים באחד האירועים של הליכוד, אך נראה שהפרנויה בסביבת ראש הממשלה נגד. מהליכוד נמסר כי ראש הממשלה נתניהו שוקל לערוך פריימריז מהירים לתפקיד יור התנועה.

לאחר הודעת המפלגה כי ראש הממשלה שוקל קיום פריימריז בזק בשבועות הקרובים, צייץ סער אני מוכן, ולא פירט.

אז אמר גדעון סער, אני מוכן כי האיש מחובר למציאות, הילד שאמר , המלך עירום. אני שומע מה אומר ליברמן על בנט ומה אומר לפיד על בנט. ישראל כץ הודיע כי יתמוך בנתניהו חכ גדעון סער, מספר 6 בליכוד, צייץ את המילים אני מוכן אך לא הסביר אם בכוונתו להתמודד מול נתניהו בפריימריז. לאחר פרסום הודעת הליכוד, כתב גדעון סער בחשבון הטוויטר שלו: לפיד קרא למפלגות גוש השינוי. גדעון סער צייץ שתי מילים: אני ממש אוהב שהיא איתי. אני מוכן לכתבה המלאה בסרוגים > 25. תנועה מפוררת, נשאבת אחרי איש אחד שמסובב אתכם על האצבע. איש אינו כופר בתפקידו של ראש הממשלה כיור הליכוד. זה שגדעון מצייץ היום 'אני מוכן' זה סוג של הפתעה. באוקטובר 2019, לאחר פרסום כי הליכוד מעוניין לקיים פריימריז בזק, כתב גדעון סער בטוויטר:

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook